Weer thuis - Reisverslag uit Ede, Nederland van Westerterp - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Ede, Nederland van Westerterp - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Jelle en Marieke

16 Oktober 2006 | Nederland, Ede

Hallo lezers,

We zijn weer te vinden op ons vertrouwde stekkie in Ede. Vrijdagavond kwamen we thuis. Beetje jammer om zo thuis te komen, maar Gert-Jan en Herman hadden een leuk feestje met onze familie gepland.

We hebben een goede, mooie reis gehad waarbij we veel gezien en veel gefietst hebben. De teller staat nu op 5800 km ongeveer. Het was voor ons een schitterende ervaring en nu gaan we ons weer richten op het normale leven.

Hierbij sluiten we de website af en nodigen we jullie uit om de foto's te komen bekijken. Heel erg bedankt voor jullie reacties. We vonden het erg leuk om die te lezen.

Tot ziens,

Jelle en Marieke

• 16 Oktober 2006 - 10:20

Gabby Van Bilsen:

Hallo luitjes,

Welkom terug in Nederland. Inderdaad een beetje een abrupt einde van een geweldige reis. Wij vonden het hier op kantoor in elk geval erg leuk om van jullie avonturen op de hoogte te blijven. Super dat jullie een top tijd hebben gehad. Jelle, veel beterschap met je pootje!!! En allebei natuurlijk succes met weer wennen aan het normale leventje.

Groetjes van ons allemaal,

Gabby van Bilsen

• 16 Oktober 2006 - 16:43

Roel Van Dijk:

Beste Jelle en Marieke
    Heb met veel genoegen jullie reis gevolgd. Wat een avontuur. Zou het zelf wel willen doen.

Maar ik loop meer dan dat ik fiets.... Vorig jaar Santiago de C. Volgend jaar naar Rome.

Hartelijke groet.
    Roel van Dijk
    Heerde

• 16 Oktober 2006 - 18:19

Willemijn:

Hee allebei! Heel veel wenplezier in Nederland, hoewel niet alles even leuk is... we hopen jullie binnenkort eens te zien om even bij te toepen.

Gegroet!

• 17 Oktober 2006 - 10:48

Janine Van Schellen:

Ja, jullie hebben een behoorlijk ritje achter de boeg!

Over een paar jaar weer?

Groetjes,
    Janine

• 17 Oktober 2006 - 11:11

Hanneke (vP):

Fijn om je weer te zien Marieke. We spreken snel een keer af om bij te kletsen! Geniet van de vertrouwde omgeving en sterkte met weer wennen aan idiote gwoontes en behoeftes van ons Westerse wereldje!

• 17 Oktober 2006 - 17:14

John Apon:

Hoi saampjes,

Eindelijk thuis! Wel even wennen niet?
    Fijn dat nagenoeg ales naar wens is gegaan.
    Wel thuis en rust lekker uit (hoop maar dat het kan).

Groetjes,

John